zaterdag 21 juni 2014

Small butterfly card 'Liefs'

I always like to make my own cards, instead of buying them. So this time I made this easy little card to go with a little gift. It's 6cm by 6cm.
I stamped the background with distress ink and than added perfect pearls, for a lovely glittery effect. I stamped a butterfly on vellum and placed it on the card. I gave the edges a worn effect with some ink and the stamp 'Liefs' and some rhinestones finishes it of.

Ik vind het altijd leuker om mijn eigen kaartjes te maken, in plaats van ze te kopen. Deze keer heb ik een klein kaartje gemaakt, voor bij een cadeautje. Het is 6cm bij 6cm.
De achtergrond heb ik gestempeld met distress inkt en daarna perfect pearls gebuikt voor een glitter effect. Vervolgens een vlinder gestempeld op vellum, uitgeknipt en opgeplakt. De randjes van het kaartje heb ik een verweerde look gegeven met wat inkt en de stempel met 'Liefs' en enkele rhinestones maken het geheel af.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten