zondag 21 december 2014

Webshop update!!!

At the moment I am designing a couple of new products for my webshop. So there will be added some new items very soon! And it's also possible for everyone outside the Netherlands to order. Just send me a message and we wil work it out!

I also make custom orders, so if you can't find what you want, contact me!

Momenteel ben ik druk bezig met het ontwerpen van nieuwe producten voor mijn webwinkel, dus er zullen binnenkort nieuwe dingen worden toegevoegd! En het is ook mogelijk voor iedereen buiten Nederland om wat leuks te bestellen, stuur me een berichtje en dan komen we er samen uit.

Ook maak ik producten op bestelling, dus heb iets in gedachten en kun je dit nergens vinden? Neem contact met mij op, dan gaat dat helemaal goed komen!

Enkele producten die nu in mijn webshop staan:

Some of the products that are in my webshop right now:





Geen opmerkingen:

Een reactie posten