zaterdag 7 maart 2015

In love with the Dahlia

The last couple of days I have been working on a new paper flower, the Dahlia. This flower exists in a lot of variations and colors. So in the future I wil definitely try out some other types and colors.

You can order these flowers in my webshop: Just Love Paper, you can also order entire bouquets, centerpieces and flower garlands. Great for decorating on your wedding or anniversary! Please contact me to talk about your preferences. Most flowers and colors are possible. I ship worldwide.


De laatste dagen ben ik bezig geweest met het maken van een nieuwe bloem, de Dahlia. Deze bloem komt voor in veel verschillende types en kleuren. In de toekomst zal ik dan ook zeker nog andere types maken.

Je kunt deze bloemen bestellen in mijn webwinkel: Just Love Paper, maar je kunt ook contact met mij opnemen via een berichtje. Naast dat je de bloemen los kunt bestellen, bied ik ook de mogelijkheid om boeketten, bloemstukken en bloemslingers te maken. Erg leuk voor je bruiloft!

Deze worden geheel naar jouw smaak gemaakt, je kunt kiezen uit vele soorten bloemen en kleuren. Ik verzend alles wereldwijd, dus mocht je in het buitenland wonen is dat geen probleem!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten