woensdag 1 juli 2015

Een tipje van de sluier


De laatste weken, eigenlijk maanden, speelde er een nieuw idee in mijn hoofd. Natuurlijk had dit idee te maken met papier, maar het ging een stapje verder. Eerst moest ik de juiste materialen zien te krijgen, erg lastig als dit niet in Nederland te vinden is. Daarom maar een bestelling geplaatst in Italië en gelukkig was het binnen een kleine week binnen!
Nu zijn jullie natuurlijk benieuwd waarover ik het heb, crêpepapier! En wel van 180 gram, ons crêpepapier stelt vrij weinig voor in vergelijking tot dit. Het rekt enorm ver uit en hierdoor kun je er prachtige bloemen mee maken.
Toen begon het proberen. Eigenlijk werkte het vrij goed en had ik als snel een stapel bloemen. Vervolgens al deze bloemen omtoveren tot een prachtig boeket en die kralen had ik ook al een tijd in mijn hoofd. Ik ben er trots op!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten